marți, 16 noiembrie 2010

TRIBUNAL UN MARE .....!

Buna tuturor ! nu am mai postat de mult pe blog si totusi astazi mi s-a intamplat o faza tare urata chiar cu TRIBUNALUL.
Sa incep cu inceputu am fost acum 3 saptamani la tribunalul din orasul meu sa legalizez niste acte , ajung acolo imi spune ca tre sa revin peste 3 saptamani( si multe motive banale) .Trecem peste asta si ma uit la program pentru ca puteam sa merg doar de dupamasa:MARTI:15:00-18:00.
Astazi pentru ca sa implinit cele 3 saptamani de asteptare merg la ora 16 la judecatorie .Ajung ...toate usile principale inchise doar una mai mica deschisa ... intru urc la etaj totul pustiu doar o femeie de servici facea curatenie...
(femeia) : ce doresti?
(eu): zic nu e nimeni pe aici ?
(femeia) : nu programul este pana la ora 14.
(eu) : dar pe usa de ce scrie de la 15:00-18:00?
(femeia) : Aaa pai sa modificat acuma este doar de dimineata.
(eu) : le cadeau mainile jos daca il luau de pe usa? .(care era prins cu niste scoci).
(femeia) : poi eu nu sunt de vina.
In final am plecat foarte suparata de acol .Daca la o institutie publica precum tribunalul fac asa ceva ce sa ne m-ai asteptam la alte lucruri din partea oamenilor de rand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu