marți, 9 noiembrie 2010

Posta romana si coletul

Azi dimineata ma duc sa pun un colet la Posta,caut o cutie de carton (sa nu se strice ce e inauntru … cine stie ce se intampla cu el pana ajunge la destinatie), gasesc una mai solida, il infasor cu scoci sa nu se deschida “din greseala” si lipesc o foaie cu adresa.Ajung la Posta, acolo 2 femei. Una era in pauza, cealalta statea.
- Intind pachetul si zice …
- NU Ii Bun. Trebuie impachetata in hartie alba. Asa e regula.
-Bine zic.
Doar stiu ca de fiecare data gasesc ceva nou pachetelor, odata nu e pusa adresa unde trebuie, altadata hartia e prea subtire, etc etc etc.Ma duc deci la librarie cumpar o coala cat zilele mele de hartie.Si merg acasa sa impachetez coletele,ma intoc inapoi la posta iar... Stau la rand o doamna imi da un chiestionar ,bifez la nimereala intre timp ajung si eu.Ia coletul, nu mai zice nimic, il cantareste, si il pune jos intr-o gramajoara mica.
-Intreb aveti plic cu bule ?
-Raspunsul este nu mai avem!
-Ok .
Ma intorc la librarie imi cumpar unul si ma intorc din nou la posta.
-Reactia doamnelor : sa intamplat ceva ?:))
-Aaa nu am revenit cu plicul pe care nu il aveati :D
Sugestie: Plecati de acasa cu coletul invelit in hartie alba si legat cu sfoara altfel veti avea surpriza sa nu il primeasca la posta. Documentele si alte obiecte mai putin voluminoase (agende, cutiute care sa incapa in plic, cd-uri, orice destul de plat sa incapa intr-un plic ) sunt acceptate in plicuri cuperna de aer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu